eCommerce
Wskaźnik ROAS, mówi sam za siebie!
Już po 6 miesiącach trwania kampanii osiągneliśmy Break Even Point (moment zwrotu z inwestycji marketingowej). W każdym kolejnym miesiącu współpracy, dzięki optymalizacji kampanii wskaźniki rosły. Dziś jesteśmy w miejscu, gdzie kampanie są z założenia nie tylko rentowne, ale i mocno zarobkują.
28,15
ŚREDNI ROAS
22
ILOŚĆ ZREALIZOWANYCH KAMPANII
39,31 ZŁ
ŚREDNI KOSZT ZAKUPU
232
ILOŚĆ ZAKUPU
Bestsellery
Czajnik SMEG
Toster SMEG
Talerz Villeroy&Boch
Social Box
To dzieki stałej aktywności w ramach postów organicznych i kampanii wizerunkowych, bylismy w stanie osiągnąć taki wskaźnik ROAS. Idealnie sprawdził się nasz autorski model, w którym organicznie łączymy kilka komunikacji marketingowych. Zaczynając od przedastawienia jakości produktu przez korzyści z jego użytkowania, na postach sprzedażowych kończąc.
Ułozyc strategie #SocialMedia, dla ciebie?
1229
POLUBIEŃ FANPAGE
84 179
ZASIĘG KAMPANII
2529
WYŚWIETLEŃ STRONY DOCELOWEJ
Realizowane formy kampanii
Polubienia
Zasięg
Aktywność