eCommerce
3 miesiąc kampanii eCommerce i już ocieramy się o rentowność. A startowaliśmy z Marką, która "raczkowała" w sprzedaży detalicznej i niestety.... nie sitniała na Social Media!
Jakościowa i atrakcyjna kreacja graficzna, zoptymalizowany budżet, jakosciowa grupa docelowa i .... aktywne Socila Media, zaczynaja dawać wymierne efekty.
Walczymy!
707
zrealizowanych kampanii
5,24
średni roas
25,58
średni koszt zakupu
404
ilość zakupów
Bestsellery
Social Box
Facebook, przejmowaliśmy z żadną grupą docelową i jeszcze niejsza ilością fanów. Dziś marka BodyHouse, jest w innym miejscu na Social Media. Dzięki cyklicznym FacebookAds:
- zdobylismy jakosciową aktywną grupę docelową
- znacznie poszerzyliśmy ilość fanów
Czas skupić się na sprzedaży!
1775
POLUBIEŃ FANPAGE
268 149
ZASIĘG KAMPANII
3192
WYŚWIETLEŃ STRONY DOCELOWEJ
Realizowane formy kampanii
Aktywność
Polubienia strony
Zasięg